Post by petevalfipy on Feb 23, 2022 10:45:13 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Toy Tap Fever - Puzzle Blast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Toy Tap Fever - Puzzle Blast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes generator munten ▞▞▞
▞▞▞ Toy Tap Fever - Puzzle Blast 2022 version ▞▞▞
Leuk voor tijdverdrijf
Eenvoudig. Minimale advertenties. Plezier.
Hou van het spel. Maar het verwijderen van veel advertenties.
Te veel advertenties, maar ik vind het spel leuk
Te veel advertenties. Ooit niveau of zo is er een advertentie manier om veel
Spel is prima, sommige advertenties zijn erg ongepast en verontrustend.
Ik ben dol op dit spel, maar wanneer het de advertenties laat zien, krijg ik een zwart knipperend scherm dat ik dan het spel moet sluiten en opnieuw moet openen ... na bijna rond te zijn
Deze app en vooral zijn advertenties beledigen me
Na van het spel te hebben genoten en er nogal wat geld aan te hebben uitgegeven, wat een verandering van hart na het bereiken van level 1450 en het zien van "binnenkort". Dat was 2 weken geleden. Ik walg helemaal van je en heb het gevoel dat ik ben opgelicht. Regel dit
Coole grafiek. Wanneer kun je hier uren mee verdwalen
Toy Tap Fever - Puzzle Blast Mõistatusmängud luet
Zo ontspannend en erg vermakelijk helpt bij deze ocs en depressie
stadia zijn te moeilijk om te passeren, daarom is het niet interessant
Nog steeds aan het leren
Het zuigt.
Toy Tap Fever - Puzzle Blast Câu đố sgh
Geweldig spel .... maar ... IK HAAT alle advertenties! Wat ervoor zorgt dat ik het spel verwijder....😔
te veel advertenties!!!!!!!!!!!!! 2 of 3 berween ELK NIVEAU !!!LOL
Huh
Leuk en heel gemakkelijk voor kinderen en volwassenen. Veel advertenties als je wilt dat munten harde niveaus halen. Zelfs als u niet op gratis munten cadeau klikt, krijgt u een advertentie.
leuk
Kan niet tegen andere spelers spelen...... niet zo uitdagend als andere spellen.
Elke app die reclame maakt voor het in elkaar slaan van de president van de VS, moet worden VERBODEN !!
Wat is er in godsnaam mis met Amerika? Ik heb net een voorbeeld van dit spel bekeken. En niemand kan zeggen dat de tekenfilmman niet Donold Trump had moeten zijn. Geef het een rust ppl. Hij is geen voorzitter meer. STOP DE HAAT!!
Makkelijk tot nu toe
Te veel toevoegingen. Ik heb dit spel geprobeerd omdat er minigames in de advertentie stonden. Meer dan level 50 en nog steeds geen minigames
Makkelijk om te beginnen. Het loopt niet zo snel op in moeilijkheidsgraad dat je er niet van kunt genieten.
Geweldige tijdmoordenaar alles wat match 3 is of pop-bubbels zijn er dol op !!!
Zoals gewoonlijk zijn er te veel advertenties, maar aan de andere kant is het spel intrigerend.
Erg leuk spel om te spelen echt een aanrader
Toy Tap Fever - Puzzle Blast თავსატეხი tzrr
Bekaar spel haigi
Ik ben net begonnen met het spel, de graphics zijn goed en het is verslavend
Saai, veel te makkelijk, en niet het spel dat in de advertentie werd getoond waardoor ik het uitprobeerde.
Leuke tijdverspilling, geen glitches.
Toy Tap Fever - Puzzle Blast Puzzle iqm
👍👍👍
Goed casual spel
Teoooooooo veel advertenties .... Haat het
Te veel advertenties
Superleuk en spel
Ik geniet van het spel
Zeer vermakelijk spel ... tot nu toe zo goed .... had graag willen concurreren met andere teams ....
Verwijderen
Gewoon oud plezier, schattige graphics en niet veel storende speeltijd-advertenties
Mr Bean - Special Delivery Опуштене vvx
Heel slecht
Ik vind deze echt leuk.. speel al een paar dagen en ik vind het nog steeds leuk..
Level 248 zegt steeds dat er nog een bubbel over is als ze allemaal weg zijn, ik heb dit level nu ongeveer 7 keer voltooid en ik kan niet verder.
Het zal niet installeren. 🤦🏽♀️ Wauw! Zoveel klachten.
Wil je advertenties bekijken of spelen? Zoveel advertenties dat het dom is! Spel is goed, advertenties zijn verschrikkelijk. Moest het verwijderen, lijkt steeds erger te worden als ik ga.
Echt een goede game, de advertenties zijn verrassend niet vervelend.