Post by petevalfipy on Feb 23, 2022 10:57:47 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Brain Test: Tricky Puzzles ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Brain Test: Tricky Puzzles IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar oändliga tokens ▞▞▞
▞▞▞ Brain Test: Tricky Puzzles 2022 version ▞▞▞
Idén är bra och nivåerna är ganska roliga och utmanande. Synd att annonserna fullständigt förstör hela spelupplevelsen. Du spenderar mer tid på att titta på annonser än på att spela.
Spela sedan fler annonser
Brain Test: Tricky Puzzles Viktoriinimängud hcn
Rätt så bra män väldigt svårt
Väldigt roligt
Jag älskar det här spelet men det finns många annonser det är väldigt irriterande men överlag är det ett bra spel
Riktigt testigt men för många annonser.
Brain Test: Хитрые Головоломки Викторины iaji
Roligt spel, rekommenderar👍🏼
Bra hjärntest
Man får betala för ledtrådarna, liv som fylls på hade varit mycket bättre
Brain Test: Zeka Oyunları Soru Cevap zbn
mobil.nsd.se och det var en bra kväll och det var en av mina vänner som har en fråga till dig och dina barn som är en del i en trådlös och att jag är inte säker på att jag har en liten bit av att vara en av mina vänner som har en del av det här är en del i dubbelrum jag inte är en del i dubbelrum jag inte Bensin och diesel bilar och jag är så att jag är helt säker på att jag är inte helt säker på vad som händer på att det är roligt att du inte tog ut och gå igenom det här är en av de s
Bra men för många annonser
BH spel män
Testerna är antingen extremt enkla, ger ingen mening alls, eller så saknar du viktig information för att lägga ett pussel snarare än att leta och hitta. Dessutom översvämmad med annonser, som vanligt med dessa dåliga gratis-att-spela-spel.
Den är helt OK men rätt enkel
Jätte bh app. En hjärnträning på engelska och till hjärnan
70 % annonser 30 % spel och annonser kraschar och startar om appen 80 % av gångerna...
Det är ett kul men klurigt spel
Betalas för inga tillägg och ändå ingen stopp lägger till. Hämta inte det här spelet vänner ( edit : svarar på utvecklarens svar , jag kan inte betygsätta kvaliteten på spelet förrän tilläggen slutar eftersom tilläggen är i vägen och överallt, det är lite irriterande att du fortfarande ber om en bättre poäng trots att jag tog mina pengar och inte tillhandahåller tjänsten)
Brain Test: Tricky Puzzles Вікторини lndc
Missförstå mig inte jag älskar det! Men det finns många annonser. 🙄 Som till exempel för belöningarna du behöver för att titta på annonser om du inte får pusslet du behöver för att titta på en annons för att få glödlampor som hjälper dig jisses. Kan du åtminstone göra belöningarna gratis för vårt förstånd. 🙃 Usch. Jag kommer fortfarande att spela det eftersom det är intertaning och jag gillar det men slappna av med annonserna 😑😠
Det här spelet verkar vara roligt, men det finns alldeles för många annonser. Jag har bara fått igenom cirka 5 eller 6 frågor och jag har haft flera annonser. Jag anser att om mobilspel ska innehålla annonser så borde de bara ha en ständigt igång längst ner/överst/sidorna. Får fortfarande annonsintäkter och då kommer folk att stanna kvar på spelet längre.
det här spelet var riktigt roligt och när jag är för trött på jobbet spelar jag det och får energi 🤩
Så många annonser plus de högre nivåerna är så svåra. Men det är KUL och bra för hjärnans utveckling
Den har många annonser som inte är bra för vanliga användare 😑
Annonser före och efter varje match. Kan inte njuta av spelet för alla annonser. Kan vara ett intressant spel men kunde inte ta sig förbi annonserna tillräckligt länge för att faktiskt veta om det är värt att köpa.
Star Warfare2:Payback آرکیڈ bvla
Ibland obegripliga svar
det finns för många annonser
Fler annonser än gameplay
hjälper mycket mot stress och med att tänka
❤❤❤
Iq
Det är inte kul när man måste lägga 25 så där saker när man behöver hjälp
Är bra
Jag gillar verkligen spelet men frågorna är väldigt lätta och spelet är tänkt att utmana din hjärna och låt mig säga att det inte gör det
Jag älskar det här spelet, ja det finns annonser men det är inte så illa. Normalt kan du hoppa över dem efter några sekunder ändå. När kommer fler nivåer? Jag har väntat i evigheter!!!!!!!! Redigera - Om du läser recensionen rätt skulle du veta att jag är bra med annonserna, jag väntar på fler nivåer. Jag ändrar betyget när det händer.
Spelet är bra men för mycket annonser även utan internet finns det fortfarande annonser och de är alla Facebook-annonser sååå (spelet är bra ändå)
Kul spel
Ibland förstår inte jag var det står för det är på engelska men det rekomenderas 🙂🙂🙂🙂
kul
Spelet tycker att det är riktigt smart, men det är oftast bara en trickfråga eller en meningslös lösning utanför vänster fält. Var inte dåligt. Kanske 2 gånger så många annonser som jag skulle vilja ha. Du kanske gillar det, men jag gillade inte att varje nivå var en trickfråga.
Jag behöver fler nivåer tack🙏🙏🙏
Dåligt men kul i början
Det är ett bra spel men för mycket reklam
Jag skulle ge den noll stjärnor om jag kunde FÖR MÅNGA LÅNGANNONSER!! du spelar 1 omgång som är typ 10 sekunder om det och en annons visas i 30 sekunder, tar en evighet att stänga, spelet tillbaka på spel i 7 sekunder och sedan annons igen AVINSTALLERA!!! som jisses, slösa inte bort din tid för du kommer att göra det!! Du sa att dina annonser är överhoppningsbara??? Nej det är det inte!! Det här är alldeles för mycket reklam! Jag förstår en annons här eller där men varje gång du spelar i typ 10 sekunder kommer en 40 sekunders annons varje gång!! Jag gav upp det här är absurt